Vill göra naglar igen ....


Åh gud vad jag saknar mina långa långa naglar. Piss och skit att man måste ha superfilade naglar för att jobba i kök - TROTS att man alltid har handskar på sig ? Helt sinnesjukt. 

Jaja, ska inte skriva några megalånga rader idag .. har nyss kommit hem från ett pass på Friskis & Svettis. Och jag säger bara HERREGUD ... Jag är så sjukligt otränad. Men jag ska ändå försöka fortsätta så gott det går .. Trots att jag har noll tålamod, och nästan hoppas att jag ska bli supersmal efter bara ett pass. Lätt att man tröttnar då liksom. Hur som helst, i morgon är det bara 3 arbetsdagar kvar innan jag ÄNTLIGEN får vara ledig i 2 välförtjänta dagar! Can´t Wait ! Todilooo



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0