Vi börjar med Yran ...

Och vi avslutar med hemlisar :P Jag fullkomligt älskar att ha hemlisar ! Särskillt glada hemlisar! :P Hur som helst, Yran fick ju inte den uppdateringen den förtjänade. Vi åkte ett tåg huuur länge som helst rakt in i vildmarken (Mycket granar) - när vi kom fram var det dags att leta på lägenheten som Sosso varit så snäll att låna ut. Vi hittar den efter lite letande och beger oss rätt snabbt ner på stråket för att bara gå och glo på folk och kanske köpa något skoj ? :D 

Jag köpte Pink Floyds The Dark Side Of The Moon på LP skiva. LOVE LOVE LOVE ! Dock har jag ännu ingen LP-spelare men det kommer i framtiden när min ekonomi inte har andra mål på G ^^ Blev dock inga karusellåk för oss. Vi kände oss som pensionärer och tyckte nog att det kanske var lite farligt ^^ Skulle kunna lägga upp en video från mobilen på en av dödsmaskinerna om jag vetat hur man gör ? När man lägger upp videos från Youtube så är det ju lätt - men om filen inte finns på Youtube då? Aa, jag vet inte. 

Fredagskvällen spenderades på ett tak som låg väldigt väldigt nära torget där The Arks sista spelning ägde rum. Det var MAGISKT ! Vi var för snåla för att betala in oss (Öppet på området till kl 18:00 ändå så). Lördagen spenderades också nere på stan. Strosandes. Mötte upp Mickes föräldrar och C/o och efter det fick jag äntligen smaka på min första Kålbulle ! MÖMS vad gott det var! Kvällen ägnade vi åt att umgås med den yngre genreationen av Mickes släkt + Robin. Underbart roligt att träffa honom igen. En av jordens bästa vänner - utan tvekan! Fulla blev vi på alla Long Island drinkar vi drack så vi begav oss hemåt rätt tidigt. (PENSIONÄRER!). 

Dryg hemfärd resulterar i en enormt trött Sarah såhär på Tisdagskvällen. Men i morgon är jag LEDIG! Så jävla skönt. 2 dagar dessutom men jag vet inte hur jag ska prioritera min ledighet eftersom jag har hemliga planer i morgon och på Torsdag borde jag kanske träffa antingen Cissi eller LillAnna. Känns tufft att behöva välja - men det är såhär ... Anna ska flytta till NORRLAND! Vilket innebär att jag kommer kanske träffa henne typ 2 gånger om året, Cissi finns ju liksom kvaar ... :/ Men samtidigt har jag inte träffat Cissi på typ hundra år ! Och Anna träffade jag för typ 2 veckor sen ... GAH! Jag vet inte hur jag ska göra. Men men ... inte säkert att dom har tid för mig bara för att jag har tid för dom så ^^ Nu ska jag sluta svamla och göra mig en enormt stor kopp kaffe och mysa ner mig på balkongen med min bok som är så bra så bra ... ! På återseende ! 


OBS ! Alla bilder är tagna med min mobil eftersom mongo kongo Sarah glömde ladda kameran :P

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0