Ursäkta fokusen ...

Den är inte direkt som den ska efter 6 dagars jobb med cirka 10 timmar per dag. Börjar kännas nu ... I morgon ska vi till veterinären med Qila och kolla varför hon spyr så mycket, vilket innebär att jag måste kliva upp kl 07:00 trots att jag börjar jobba kl 10:00 och egentligen har sovmorgon. Hade hoppats på att få byta tid med Johan - men han är gay så det är som det är. 

Anywho ... Leker med min phöne mest hela tiden. Eller ja, jag har ju faktiskt tränat idag ! Hör och häpna ! ^^ Mina dumma semesterfasoner tog dessutom ett abrupt slut i måndags. No more No more. Happ, annars är det som vanligt. Lika lagom irritation under dagen, trött som ett as på kvällen och en evig längtan efter lite sömn. Men kan jag gå och lägga mig tidigare? Nope. Kan inte. Kvällarna är MIN tid ! Det är då jag kan sitta i soffhörnet och kolla på vad jag vill ... det är då jag kan ta en dusch på 1 timme om jag vill ... det är då jag kan göra mig en kopp kaffe i kaffemaskinen. Aaa, det är DÅ jag njuter. Kvällarna är guld. Nu ska jag återgå till kvällspositionen. Adios ! 


Och för er som undrar så är jag hittils SUPERNÖJD med Linas Matkasse. 
Ikväll bjöd hon oss på "Torsk i Folieknyte med färskpotatis & kokta grönsaker". Mmm ! 
Rekommenderar starkt att prova!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0