Sommardagar

Ja, vad består då dessa sommardagar av - om inte jobb jobb och jobb. Men tro det eller ej, så ska faktiskt jag få vara ledig i HELA 2 DAGAR! ! ! Visst är det otroligt? Kommer ju inte hända på väldigt länge ... typ en månad eftersom min chef valde att schemalägga mig på min lediga dag. Tack för det. 

I morgon är det dags för en tripp till Hofors. Har jobba hårt hela dagen. . . Ja, jag måste vara lite kryptisk så att inte fel person läser eftersom det är ännu en SURPRISE på G :P Men jag lovar att jag ska lägga upp bilder på Söndag. Promise! 

Jäkligt drygt att Lill Anna ska lämna mig och dra till Norrland :´( Måste försöka hinna med att träffa henne innan ... Jaja, nu ska jag ner på Sommaryran och yra omkring ett tag. Sen hem igen för att änltligen få äta lite helggötta ! Har redan druckit en hel cider ... :O Så kan det gå. På Återseende! 



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0