Phönen!

Hur kommer det sig att det bara är Engelsmän som är intresserad av att köpa min telefon? Det är en perfekt telefon för den som inte har råd att köpa en ny, bra och tålig telefon. Men jaja, nu har jag sänkt den ytterliggare! Får hoppas jag blir av med den innan jag får hem min nya Pärla - En HTC Sensation ! LÄNGTAR ! ! ! 

Ikväll har jag haft myskväll med maken - det var på tiden! Vi såg Scream 4, som faktiskt var bra! Helt sinnesjukt. Visserligen tycker jag ju att dom tidigare Screamfilmerna har sin charm också .. men den här var en av de bättre. Vi satt och gissade hela filmen vem som var mördaren men ack så fel vi hade ! I vanlig ordning .. Jaja, jobb i morgon. Need my Beatysleep. Todaloo


The Dreamteam ! Älskar dig Sötstjärt !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0