Morr´n !

Mm .. Kan väl börja med ett MORR eftersom jag är vaken såhär tidigt trots att jag ville sova till typ 11:00! Men vad kan jag göra liksom? Har jag en gång vaknat så är det liksom lite kört ... Då är det bara till att kliva upp. 

Idag skiner solen och det ska vi banne mig ta vara på! Ska iaf ner på stan, oavsett om Lill Anna har tid att umgås ^^ Men det vore ju trevligt om det kunde bli så! Jaja, jag vet att hela hemlighetsgrejen inte verkar komma ut inom kort ... Men det är inte vårt fel att det dröjer! Faktiskt. Men vi hoppas på glada nyheter nu under mina lediga dagar. Och i så fall kan man börja meddela en del personer som man kan lita på iaf. Men keep in mind att om det inte blir av så säger vi heller ingenting ^^ Jag ÄLSKAR att ha hemlisar ! :D 

Anywhoo ... Nu blir det frulle! Eventuellt att man orkar skriva lite mer intressanta inlägg såhär när man är ledig ... SEN alltså ;P Ledig, frukost och How I Met Your Mother ... kan fan inte bli mycket bättre nu eller... (Bara om maken hade varit hemma) :/ Hejdå. 


Lollo & Björns underbara dog Elsa ! :D Så himla fin !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0