Måndagen är väl en onödig dag ...

Den här måndagen vart lite stressigare än jag tänkt mig. Fick vänta in maken innan han kom hem från Umeå så inte Gert skulle bli ensam. Jobbade ett par timmar och sen var det swosh iväg till Pole Dance med Melissa. Höll på i hela 2 timmar, så nu är musklerna MÖÖR kan jag lova. Herregud vilken styrka man måste ha, i både händer, handleder, underarmar, knän jaa... you name it. Men det var kul trots att det var jobbigt ^^ 

Nu ska jag och Micke ta första gemensamma nattkissen med Gert! <3 Känns liksom sådär bra i kroppen nu ... Vi håller alla tummar för att han kan bli våran - På riktigt snart! Som sagt .. Enbart på prov tills den 11 September (Olycksdatum...Iiih). Efter det ska vi bestämma om han ska komma och bo hos oss permanent! :) Vi hoppas hoppas ! Todiloo

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0