Känns som tider flyger iväg lite ...

Japp, då har man gjort 2 dagar på jobbet och sen får man vara ledig i 2 dagar till. Känns inte direkt som om jag klagar. Det kan jag göra på Fredag när det är dags för 8 dagar i rad igen :P Tss. . .
För er som missat det så har Elin och Henke klämt ut en underbart vacker liten tös som ska heta Alma ! <3 Är såå sugen på att våldgästa dom och krama skiten ur det lilla trollet. Meen, man lär väl ge makarna lite rum såhär i början :P 

Kollade på Cesar Millan nyss och kom på att jag ska fanimej lära min hund att simma. Oavsett om det är en Fransk Bulldog eller ej ! För när man läser om rasen så står det typ överallt att dom simmar inte. Punkt. Men trots detta så har jag SETT när Cesar lär en Engelsk bulldog simma ... alltså bor det gå? Eller? ^^ Utmaningar är bra! 

Fattade ingenting för övrigt när jag gick igenom bilderna sen i Lördags och fann denna (nedan)? Jaa, jag har mina underbart vackra skor på mig som Micke köpte till mig förra året, men what up liksom? ^^ Har säkert 6-7 st bilder som är i samma stil ... Haha ... Jaja, så kan det gå när man tar några glas för mycket :P Åter till Myset i soffan med Micke ... Blir för lite av den varan ibland. My man ... <3


KOMMENTARER
Postat av: Anna

Hej! Lite gammalt inlägg men angående att engelska bulldoggar inte kan simma - bullshit. Går hur bra som helst fast det kan vara lite svårt för dem att hålla huvet uppe och inte få in vatten i deras näsa/ mun. Min engelska bulldog kan simma utmärkt och älskar vatten! :) tycker du ska lära din hund simma! Kram

2012-01-08 @ 15:02:14
Postat av: sarah

Jag menade kanske mest att generellt sett kan de inte simma. Klart man kan lära dom och ja Gert min fralla älskar vatten, men han simmar inte. Och vill han inte så tvingar jag honom inte heller. Så är det!

2012-01-08 @ 18:54:33
URL: http://sarahsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0