I morgon blir en lycklig dag!

Ikväll blir det firande av Melissas mamma som fyller hela 45 år ung. Blir eventuellt att man åker hem till Jobb Jimmi senare och gratulerar honom på hans 25-års dag också :) Vi får se vart kvällen för oss. Nu är jag så kräsen så att jag måste hem och BYTA OM. Kändes liksom inge bra med de kläder jag fick med mig ut hit till Järvsta.

Men vet ni då? I morgon ... Då ska jag åka och hämta hem förhoppningsvis vad som kommer bli MIN hund ! :) Vi ska prova att ha honom i 2 veckor och om allt går som det ska så kommer vi snart att gladeligen kunna kalla oss själva för "hundägare". Känns SUPERBRA! Så nu banne mä håller ni tummarna för att katten accepterar denna nya familjemedlem så att jag äntligen äntligen kan få njuta av att ha hund! HAPPYFACE ! :D :D :D

Återkommer med hur det går senare i veckan ! Tills dess ... ADIOS AMIGOS ! :D

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0