I Cast A Spell On You !

Rannsakat mig själv idag. Grundligt. Och ja, jag är långt ifrån perfekt, och det är förmodligen tusen gånger lättare att "missa" sina brister och fel än de få saker man faktiskt tycker om med sig själv. Kändes på ett vis skönt att jag fick vara ensam på jobbet ... få tänka igenom saker och ting och bara vara. Inte direkt mycket folk idag heller, så det underlättade. I allt tänkande har jag dock varit sjukligt stressad eftersom det såg ut som ett helvete i på jobbet i morse när jag kom. Så det vara bara att ta på sig "jobba-dubbelt-så-fort"-mössan om man skulle hinna med. Och JA, jag hann .. men det är fan ett under att jag gjorde det! 

Och idag regnar det ... det öser ner. Och klagar jag för det? Nepp .. det enda klagomålet jag har är väl att jag inte har en liten frallabus att vara ute med i det härliga sensommarvädret. Helt sinnesjukt vad jag längtar nu. Jag frågar mig själv varje dag om vi tog rätt beslut att vänta på den kenneln vi helst ville ha .. Och ja, klart vi gjorde det. Men ändå ... ! Jag vill ha en liten valp NUUU! Först ska man överleva den mörka vintern .. sen kan man börja se ljuset - bokstavligt talat ! <3



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0