Hemlighetsmakeriet

Hemlighetsmakeriet tog en helt ny vändning i morse när jag inte fick tag på de folk jag sökte och dessutom fick prata med en snäsig fröken som inte alls hade för intresse att vara trevlig. Känns dock som om vi hittills gjort allt vi kan, så nu är det bara att vänta på att en röst blir hörd. Så håll alla tummar och tår för att det här blir som vi vill ! 

Jaja, nu kommer jag snart säga för mycket så vi byter ämne. Idag har jag massor att göra ! Måste börja med att färga håret. Efter det ska jag ner på stan och springa lite hemliga ärenden och lösa gymkort - efter det en tripp till Ica och få friskvårdsbidraget och lämna tillbaka körsbär som smakade baja. Seen ... Seeen ska jag hem till Anna! Blir väl lika kul som alltid. Jaja, i morgon är det alltså dags - TRÄNING ! Aaaa ! Hur ska detta gå? 

Jaja, måste sätta fart ! Tataa


Häromveckan åt jag och Melissa på "BAKFICKAN"  LÖÖÖVE !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0