Heartbreak - long time no see

Hej Hej Bloggen. Jag vill bara börja med att meddela att min käre bror Olle fyller i morgon 18 år och vi har idag firat honom á la lyxstyle i pappa och Annicas stuga. Jag har gjort plankor och det bjöds på massor med gott. .. och JA, det finns bilder - massvis ! Men just nu är prio 1 att vi ska ut ikväll. Har haft klädvalsångest i minst en timme nu, men det är tur jag har mitt säkra kort i min älskade ljusrosa tunika ! (: anywho. Sanna kommer också hit om ett tag. Men jag måste försöka få tag på Lill Anna så jag kan träffa henne ! ! ! Gonna Miss her like Hell ! 

Jaja, på återseende! Nu blir det snart äntligen en tripp till Heartbreak ! ! ! Yeeej! 


Fick lyxen att kramas med Alexandra idag ! Åh så myyys !

KOMMENTARER
Postat av: lillanna

Gullhönan <3 <3 <3

2011-08-16 @ 22:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0