En rätt pissig dag...

Men runt eftermiddagen hade jag och Melissa smidit så mycket planer att min negativa anda helt försvann! Guuud vad jag vill vill vill ! Nu nu nu ! (Kan dock inte berätta exakt vad jag pratar om efterdom att en god idé ska man inte dela med för många). 

Vi åt lax med pressad potatis och Bodils goda goda citronsås. Kan STARKT rekommendera den. Alla som jag bjudit på den ÄLSKAR DEN! Såhär gör du :

Du behöver:
1 citron
1 burk creme fraiche
1 fiskbuljong

Gör såhär:
Skala citronen och låt koka i ca 0,5 dl vatten.
När vattnet kokat ett tag tar du bort citronskalen.
Tillsätt buljongen och creme fraichen.
Koka upp och kläm ut citronsaften ur citronen.
Låt koka ett tag - KLAAAART ! 

Så nu kan ni också njuta av good good lax med good good sås ! Pöss så länge !
Ja, och dagen sög pga av jobb - i vanligt ordning. Bye bye

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0