Confusion

Okej ... alltså det är lite förvirring i Sarah-landet just nu. Den här jobbiga jobbveckan som jag har 2 gånger i månaden .. Ja, den tar ut sin rätt kan man väl säga. Men i morgon får jag jobba Sandströms löktid 08-12 ! :D För jag ska iväg på Handledarkurs ! Körkort Here I Come ! :D 

Kvällen har bestått av Linas Matkasse mat tillsammans med Melissa Girl. Efter det har vi druckit kaffe .. druckit kaffe, druckit kaffe, pratat lite på ballen MEDANS vi druckit kaffe. Sen sa det PLING ! Också var man igång som en jäkla duracellkanin! Lyssnade på hög musik, latjade och spelade kort. Trevlig kväll må jag säga ^^ Dock är man heeelt ensam nu. Ja, förutom katten då. 

Och vet ni då? I morse kom jag FÖRSENT !? OMG liksom ! ;P Nej men vi hade tydligen inventering ? Fattade noll när jag kom till jobbet typ 08;03 och Lasse bara "Vart har du varit då? Är du inte liite sen nu tycker du?" .. Jag tänkte "Men ska han tjata om 3 minuter!? Lasse liksom?". Nej det visade sig att alla i charken UTOM Sandström (ironi) hade totalt missat denna inventering, INKLUSIVE charkchefen alltså ^^ Bra och sjukt stabilt. Nu ska jag sluta babbla och tröstäta något mot att jag spenderar 4-årsdagen helt själv ... :/ Buhuuuu.
Hejdå. 


Min underbara man, med min underbara bror på Eskilstuna Zoo tidigare i år <3

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0