ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ! ! !

Idag kom min nya pärla hem - ÄLSKAR DEN! (Ska dock nämnas att jag fortfarande älskar min HTC Legend, Because I doo). 

Har bara hunnit med att klämma på den ett litet tag. Har inte riktigt fått fart på internetinställningarna än och den står att det inte är någon mottagning så jag får väl helt enkelt sätta maken i jobb när han kommer hem från jobbet. Superduper nöjd än så länge iaf! 

Dessutom så fick vi hem Linas Matkasse idag - och jääävlar vad mat det var. Höll på att trilla av stolen när jag såg hur mycket mat det var för bara 499:-. Sinnesjukt. Så nu ska jag försöka röja upp lite innan jag påbörjar matlagning á la proffs! Baaj.
Mmm ... Så där underbart snygg som bara tekniska prylar kan vara ... ^^

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0