Ännu en chillkväll hos Anna

Japp, då har jag varit kreativ och duktig på förmiddagen och sen slappat hemma hos Anna resten av kvällen. Men alltså GUD vad kvavt det är ute. Svettas floder av en 5-min cykeltur. Hur som helst, hemligheterna tog nya höjder i förmiddags när vi fick ett trevligt bemötande. Dock är det bara att fortsätta vänta. Inte mycket mer man kan göra ^^ 

I morgon är jag också ledig som sagt. Överväger om jag ska ta mig råd att köpa nattduksbord på IKEA eller om jag istället ska ta en tur till Hofors och bada lite kanske? Ja, vi får se hur dagen blir. Jag lämnar det åt gudarna att avgöra. Nu ska jag duscha av mig all sommarnattssvett och mysa ner mig med maken tror jag. Adios och på återseende! (: 


Kanske jordens underbaraste hund ! PÖSS på Pablo!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0