Alma !

Kanske jordens sötaste lilla bebis ! Elin och Henkes lilla mirakel ! <3

Fick som sagt tillfälle att klämma lite bebis igår. Och det var inte helt fel inte. Idag har allting varit som vanligt igen. Inge bebiskläm och bara jobb. Har varit till kiropraktor för första gången i mitt liv också. Jag vet inte om ni alla minns mina klagomål över benhinnorna direkt när min semester drog igång, ... men det var iaf därför jag gick dit. Och han ba "Knäck, vrid, knirr, aj, pang" ... osv. Och nu känns det hur bra som helst. Jag kommer dock ha ont lite till och från ett tag framöver tills jag har hunnit med att fixa ilägg till joggingskorna. 

Han sa dessutom att det sista man borde göra är att jogga - eftersom det enbart sliter på benen. LÖPNING däremot är perfafekt! Hellre 5 minuters löpning varje dag än 30 minuters jogging. En ny trend som jag lätt kommer följa! Frågan är ju bara VART man ska tokspringa? Vill ju inte skämma ut mig inför hela jävla stan direkt ;P Jaja, fredagkvällen är här ... innebär också att jag jobbar non stop till nästa fredag. Jippie ! Deprimerad nu jö. (Mer än vanligt alltså) ... :/ Got to go. Need to love the Fridays ! <3
ÅH SÅ JÄÄÄKLA SÖT ! ! !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0