Turkland Here We Come !

Ja, idag har Micke äntligen växlat in pengarna till Turkpengar .. I know, whats the rush? Men jag vet att jag har svårt att lägga band på mig om det är så att det skulle dyka upp något som jag vill köpa .. Så det är liksom lika bra att ta det säkra före det osäkra :) 

I morgon är det Fredag och jag ska iväg till Sandra på kvällen för lite Vin och Spelkväll. Blir dock lugnt för min del eftersom jag ska jobba hela helgen, och vi ska dessutom till Hofors på lördag för att grilla och fira sista April. Men vet ni vad ?? ;D I morgon har jag och Micke varit Förlovade i 3 år !? Visst är det sjukt? Tiden går så förbannat snabbt, och mitt nya motto i livet är att jag ska fanimej göra någonting STORT och nytt minst 2 gånger per år. I år blir det Turkresa, bil och hund. Så nästa år räcker det med 1 grej :) Haha .. Godnight People ! 


Photo: Sarah Sjöberg

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0