Words.

Snacka om att vi har haft en heldag idag ! Vi har planterat blommor, storhandlat och jag har cyklat iväg på min efterlängtade cykel till Melissa och hjälpt henne med diverse hemgrejer. Blev kanske en Onlinepizza också :P 

Är lite less på grannen som bara bråkar hela tiden. Nu låter vi illa också? Jaja, vi sitter som 2 pensionärer kvällarna i ända. Han vid datorn och jag vid Tvn. Möjligen att det låter liite illa när vi dammsuger eller röjer rövare i sovrummet. Men han bor fan i ANDRA UPPGÅNGEN!? Jag är för övrigt rätt trött på honom också. Varför? I will tell you. Det här kommer min käre vän Cissi ÄLSKA (läs Hata). Han tycker nämligen om att MATA Fiskmåsarna ifrån sin balkong. ^^ Helt normalt? Njae, inte direkt. Vi har liksom redan en hel hägring med måsar här där vi bor, och ja .. Nu vet vi varför. Så innan jag går till sängs ikväll så måste jag nog kasta en harmlös förbannelse mot honom. ^^ 

I morgon är det Tisdag och det innebär massor med saker. Jag måste boka om min klipptid, tvätta ännu mer, städa, boka tågbiljetter till Arlanda, växla pengarna till resan - och ja, sen ska man ju hinna slappna av lite också innan det är dags för jobb non stop igen på Onsdag. Anna är hemma från Turkland igen iaf, så igår fick jag prata av mig om Frallor och hundar i säkert 20 minuter. Kändes skönt :P Jag kanske tog lite fokus ifrån allt skoj som hon gjort när hon varit borta .. Haha, men vi tar henne en annan dag :) Nu ska jag krypa till kojs så jag orkar med alla husliga sysslor i morgon. Har ju dessutom en annons i tidningen i morgon så nu hoppas jag banne mä att jag blir av med hylljäveln! ^^ Godnatt på er fölk !

Vattnet som är alldeles till Mickes föräldras hus.

Vi håller tummarna på att pappa Johnny fixar en båt till sommarn !

Pilkastning! 
Photo: Familjen Sjöberg/Hjort

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0