TILL SALU ! ! !

Eftersom ryggen känns en miljon gånger bättre efter massagen så fick jag energi att städa bort massa saker som jag inte längre vill ha eller behöver. Ska lägga upp allting på Tradera i morgon tänkte jag. Men är det något NI vill ha så hör av er till mig - antingen kommentar, mail eller telefon :) Friends go first !

Oanvända skor. Mycket fina från Nelly.com :)
Älskar den här klänningen, men jag är en fegis och har aldrig
använt den :P
Prickig svart klänning
Polotunika
Svartrutig kofta - oanvänd.
Otroligt fin och skön kofta från Lindex. Kan användas MED eller
UTAN snöre ^^
Mysig vit burr burr tröja som är perfekt en kylig sommarkväll.
Armarna kan kavlas upp (Är nog tanken)
Blommig blus
Tunika från VILA.
(Fläskbild) - Shorts från Gina.
Jeans 1
Jeans 2
Databord säljes !
Bokhylla säljes !
Bord säljes ! 


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0