Solig underbar dag !

Har spenderat dagen på balkongen, hos frisören, hos Sandra och hälsat på hennes nya skatt och sen ett avslut på Brända Bocken innan det var dags att bege sig hem och äta kvällsmat. Helt enkelt en perfekt dag - bortsett från att jag tjuvrökt 2 gånger ! No more I swear ! 

Hundönskarna är väl tiotusen gånger starkare nu än de var innan idag, och jag har bestämt att vi ska åka och hälsa på en kennel på söndag ! Bara för att vi kan ! :) I morgon ska jag jobba igen ... jag längtar faktiskt, för bortsett från idag så har det sugit rätt hårt att vara hemma. Är helt återställd vad gäller ryggen men har fått lite ont i ena skinkan istället :P Men den jobbar jag knappt alls med så det behövs inga fler sjukdagar för mig :) Puss Puss !
Kärleken
Melissa Girl
Jag och mitt saboterade hår.
Lexus och jag ! :)
Han bet rätt hårt, men är man sådär söt så spelar det ingen roll ! :)
Photo: Sarah Sjöberg

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0