Soligt Maj(?)väder och jag tänker inte stanna inne.

Har haft en bra förmiddag på jobbet och det kändes alldeles lagom att sluta kl 12:30 :) I morgon ska jag ta på mig den fackliga mössan och försöka förbättra massa med saker som kan bli bättre! Känner verkligen att jag börjar gro i min roll nu. Kanske blir det en Sosse av mig snart också ? ^^ Känner mig ju rätt kluven i politiken i vanliga fall, men snart trär jag väl på brochen på min fina handlesväst :P Haha .. Ja herregud. 

Vad gäller allt som har med hund att göra så tror jag att det håller på att stiga mig åt huvudet! Tänker på frallavalpar non stop hela tiden typ. Men det verkar som om vi kan ropa hej på att det blir valp i September iaf ! Hoppas bara att Mickes förbannade allergihelvete kan klara testerna så att det inte blir några problem. 

Fattar ni att vi åker till Turkiet om typ 4 veckor !? Det är ju helt sjukt vad tiden har gått fort! Anna åker snart, typ om 2 dagar :P Jaja, jag ska ut i solen nu. Pöss Häj.
Man KAN sova såhär om man heter Penny - men jag vet inte om det är 
helt i sin ordning ^^ (Full sanning i att hon faktiskt sover också!)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0