Skjaertoersdageen = Not so Bad

Ja, idag är det väl den där förbannades Skärtorsdagen som alla på jobbet har gjort sån jävla grej över i flera veckor.

"Herregud, Skärtorsdagen är typ som Nyår eller dagarna innan jul - det är helt Sjuuukt!"

Aaa eller hur. Visserligen var vi 3 man i charken, men faktum kvarstår fortfarande - Ja, det var mycket. Men inte mer än en vanlig Fredag enligt min mening. Men men ... vill ni göra liv så gör vi på ert sätt. Jag är ju Rockie och vet ingenting ändå så. 

Okej, nej jag lovar .. jag ska INTE vara bitter idag. För det är en rätt bra dag faktiskt. Hade roligt på jobbet idag. Visserligen var det några snedsteg och jag var så illa tvungen att kasta en förbannelse över Demotanten eftersom hon var en Pane in the Ass. Men det är ju hennes fel - inte mitt. Typ alla på jobbet klädde ut sig till kärringar, men jag slapp eftersom jag redan är en häxa ^^ Elins så fina ord - PUSS STUMP! :P Ikväll är jag ensam hemma. HELT ensam. Ingen man - ingen katt. Det känns konstigt, men ändå rätt skönt. Jag kan liksom ha lite egentid, göra kaffe till mig själv, spela hög musik precis när jag vill, prata i telefonen i vilket rum och vill och använda datorn exakt när jag själv vill det :P Men jag saknar Micke, inte Qila så mycket. Mest Micke. Men jag ska åka till Hogdal i morgon och träffa hela tjocka Hjort-Släkten. Länge sen nu, och det ska bli kul. 

Jag har dock lovat Melissa att om hon ballar ur ikväll så ska jag ställa upp på alla sätt och vis - så jag hoppas fan att hennes förnuft inte sviker henne ikväll! Banne Mä ! Jaja, missade första 10 minuterna av Big Brother nu. HUR SKA DET GÅ?! (Ironi). Ha en glad påsk på er. Vet inte om det blir nå bloggande i skogen - det visar sig. Todilooo



Photo: Sarah Sjöberg

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0