Ska det vara nödvändigt med Måndagar verkligen?

Känner att den här måndagen var rätt meningslös. Man hann ju med typ hälften av det som var tänkt och det innebär dubbelt upp i morgon istället. Visserligen brukar Tisdagar vara lugna, men nu är det Påsk och av någon anledning så är det en högtid som vi tydligen firar i Sverige? ^^ Förstår ingenting men alla på jobbet säger att det är typ lika illa på påsken som runt jul? Hur är det möjligt. 

Hur som helst. Känner mig superenergisk trots en seg/stressig dag och ska därför laga lite käk och sen försöka dra med mig mannen ut på en promenad ikväll. Skulle vilja att cykeln blir lagad snart så jag kan cykla hem till Melissa när jag är uttråkad. Får ta det efter vi kommer hem från Hogdal efter påsken. Tjat tjat tjat, men GUD vad jag skulle vilja ha en hund som jag kunde få underhålla mig med :) Någon som jag kan ta med ut i skogen när jag är uttråkad, eller som jag kan busa med eller vad som helst. Men den som väntar på något gott ! ^^ Micke säger att man inte ska stressa sig till ett hundköp - Va? :P Vad menar han med det? Haha ... blir ju inte valp förrän tidigast i September så det är ett tag kvar. Jag har redan startat ett sparande så vi har en budget för oväntade utgifter. Visst är jag ansvarsfull? :) Haha... Ja, dags för mat var det ja ! Todiloo

Phtoto: kallamigjohnny.blogspot.com

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0