Lever Livet

I morgon är det redan dags för hemfärd. Gick inga bussar på Måndag, så det blir som det blir. Men jag tänker bojkotta all handling på Ica tills jag börjar jobba igen. Låter fjantigt, men det behövs! Vill gärna ha en bil så att vi kan ta oss runt bara ... Blir liksom lite svårt att handla på MAXI utan bil ^^ 

Supervarmt i Hogdal idag, så jag passade på att dra med mig mannen på en cykeltur. Vi åt glass och åkte rolig linbana utanför skolan. Sånna här dagar önskar jag extra mycket att jag hade en liten Fralla med mig. Micke kan inte relatera till mina drömmar så mycket som jag önskar. Visst, han är taggad - men han tycker att jag ältar och tjatar för mycket!? ^^ Haha .. det gör jag väl inte? Jag måste ju tjata .. det är mitt sätt att mentalt förbereda mig på allt roligt som kommer med att ha hund. Promenader, bus och massa upptåg. Micke är lite mer negativ och säger saker som "Ja, men vart ska du ha hunden om vi åker utomlands då?". Sånt kommer med tiden tycker jag. Hur ska man kunna räkna ut en sån sak NU!? Ska man tänka så hela livet så kommer man ju aldrig göra något nytt. Vi kanske kompletterar varandra? :)
Nu ska vi köra Mickes syster till Sveg ^^ Ha en trevlig Lördag fölk! Todiloo

Photo: Mikael Hjort

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0