Handelskurs i Uppsala

Åh vad kul med kurs, not. Jag har lärt mig massor men jag hade verkligen noll lust att åka och jag ville ju inte direkt plocka fram arg-Sarah.. så det var bara på med smilgroparna och försöka hålla humöret uppe. Dagens kurs var dock bättre än gårdagens eftersom jag lärde mig så förbannat mycket om mig själv och min egen anställning. Och det är ju därför man går på sånt här ! :) 

Hur som helst, när jag kom hem så möttes jag av en tom lägenhet ... och en katt i BOKHYLLAN !?
Ingenting är som det ska när man kommer hem. Katten får ju göra precis som hon vill. Näe, nu är jag hemma igen och ordningen ska härmed återställas ! ^^ Nu börjar en arbetsvecka som heter duga ! 8 dagar non stop - Nu kör vi ! Häääj

(Maten sööög också .. väntade 45 min på förrätt och ytterliggare 40 min på varmrätt. Bra jobbat)


KOMMENTARER
Postat av: Syrran

Vart käkade ni??

2011-04-14 @ 01:59:26
URL: http://sanaass.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vet inte men det var Bowlinghall i samma lokal typ. Fint som attans, men det sög !

2011-04-14 @ 07:10:02
URL: http://sarahsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0