Friday Night Im In Love

Hade en helvetesdag på jobbet idag. Vet inte hur många förbannelser jag kastade ut. Och den mest oskyldiga kan ha drabbats tyvärr ^^ Hur som helst, så börjar jag så smått återkomma till mitt vanliga jag igen. Är extremt jobbigt på jobbet just nu. Lite drygt att jag dessutom ÄLSKAR allting nytt som händer, men att jag samtidigt HATAR all oordning och allt slarv och ointresse för att lära sig nytt. Men jag ska som sagt jobba non stop hela helgen och ända fram till Fredag, så det är bara att ta sig i kragen, svälja stoltheten och bege sig med ett leende på läpparna till det underbara köket på Ica igen ... men det är i morgon. Så ikväll är jag fortfarande en gnutta bitter :P Ha en trevlig Fredagkväll ! Puss Puss !
Sarah Kissnödig på stan - det är ingen Big Deal.
Maken lagar Laxburgare. Häromdagen. LCHF är att rekomendera.
Feeling just Fine utan Götta. 

Photo: Sarah Sarah Sarah Sarah

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0