Första besöket är avklarat !

Igår var det vilt. Anna Ohlsson och hennes Turkman Mehmet gifte sig igår ! Helt otroligt och dom är såå söta! Planen var att det skulle bli en krogenrunda efter lite fest hos Anna, men så blev det aldrig. Så runt 01:00 tiden tog jag Melissa i handen och drog med henne hem till mig för en sleepover ^^ Idag är jag rätt sliten, men vi fick ju äntligen äntligen äntligen åka och hälsa på en Fralla-"kennel". Jag är SÅ enormt nöjd efter besöket och är ännu mer övertygad om att det är en sån vi ska ha !

Hon som vi var hem till hade 2 st frallor - en svartvit och en fawn. Helt underbara djur och jag ville helst smuggla med mig en i handväskan. Men vi ska fortsätta hålla kontakten, jag och kennelägaren så får vi se hur det blir. Men allting klickar rätt än så länge. Så förutom en turkresa att se fram emot så kan jag nu i stort sett ropa HEJ på hund-skaffandet också :) Happy Girl. I morgon blir det jobb och sen ska jag ha 2 dagar i Uppsala med Handels.
Todiloo

Hur ska man kunna säga nej till en sån här ? :P

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0