Det går segt på säljfronten...

Nu har jag haft kanske 13 st annonser uppe på Tradera i flera dagar. 1 jäkla annons är det budgivning på... Resten då!? Säljer ju för fan saker som jag lätt skulle kunna tänka mig att ha kvar bara för prydnads skull ! Har jag så enormt ful garderob eller!? Jaja, alla annonserna slutar på Måndag så förhoppningsvis finns det en del som budar i sista minuten. Verkar dock som om vi blir av med hyllan i vardagsrummet - och det är väl kul. 

Kom nyss på att jag redan har blivit tokig av att det verkligen börjar hända saker i hundvärlden - och det är tidigast 4,5 månad kvar tills vi får hem en valp .. Haha, jag kanske ska lugna ner mig lite? :O 

Hur kul är det inte att glo igenom massa gamla bilder? Har ju en bilddagbok som jag haft sen jag gick på Wemer och hittade då en bild på mig när jag hade långt hår - och GUD vad jag skulle vilja ha sådär fint hår igen. Lär väl dröja ett par år till innan det blir så :P Todiloo


Brun man va då ...

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0