Då går vi in på arbetsdag nr 7 då ...

Det finns inte mycket att säga - förutom att jag har 3 jäkla dagar kvar på jobbet innan jag får vara ledig. Sen när man återkommer igen så är det 8 dagar non stop. Men det är faktiskt helt okej ... 8 dagar i sträck känns bra, första 5 dagarna ... Sen vill man typ bara DÖ ! Och exakt så känns det nu. Min energi har nått botten och jag känner liite grann för att bara rycka på axlarna och skita i allt. Men det går ju inte - Eeeftersom vi uppenbarligen firar Påsk i det här landet (sjukt mycket dessutom). 

Hur som helst, så kanske vi blir av med databordet idag. Hyllan verkar vara en hopplöshet och bordet är väl för dyrt antar jag. Men vi köpte det liksom för 2495:- och säljer det för 1200:- ... Det är väl billigt? Eller? 
Måste bege mig till worket snart. Glad Påsk allihopa ! 

Moi and My Man at Midsummer 2009.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0