Bort med negativa tankar!

Alla kanske kan förstå att det är lite jobbigt nu? Men jag ska fan inte gräma ner mig för det. Jag tänker istället övertala mig själv om att jag har rätt och aldrig fel och sen köra på som jag själv tycker känns bäst. 

Man väljer vilka man umgås med, och jag väljer ikväll bort ett X antal personer. Och NEJ jag tänker inte ransaka mig själv mer nu - jag är perfekt ! ^^ Haha ... Nejdå, men jag orkar inte ödsla massa negativ energi när jag kan tänka på massa skoj istället, som Micke, min otroliga framgång på jobbet, hund, tanken på bil och hus :) Aa, you name it. Nu ska jag sova av mig vinruset som jag fick hos pappa. Har varit på kalas för LISA - lillesyrra som fyller 11 år i morgon! Blev inge Nationalteatern för mig - får bli en annan gång. Godnatt ! <3

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0