Är jag Hispig ?

Va Va Va Va ?? Det är jag väl inte? Förstår inte vad ni menar ... :O (Ironi) Men lyssna nu - det här kanske kommer komma som en chock för dom flesta men jag har faktiskt rätt bra koll på vem jag är och HUR jag är! Men jag vill ändå passa på att TACKA ALLRA ÖDMJUKAST för det fina personangreppet idag. Det gjorde mig inte alls på sämre humör än jag redan var på. Nej nej.. inte alls. 

Det kanske låter klyshigt och fjantigt . men Take It or Leave It. Så här är jag och om det inte passar så håll dig undan mig då. Varför ska man vara runt sånt som man inte gillar liksom? Jag blir bara så arg över sånt här (Inte för att jag på något sätt TAR ÅT MIG) för det är så onödigt, så energikrävande och så enormt idiotiskt att ta upp en sån sak med MIG! Om ni känner mig så vet ni ju mycket väl att jag inte komma släppa det här på .. tjaa, si sådär en 2 år kanske. Jag är ju fortfarande upphakad på "Fröken" liksom. Men såå ÄR jag. Ska jag då ändra på mig för att det inte passar ju en viss person? Nope. Not gonna happen. Men jag ska heller inte vara fjantig och omogen, jag ska helt enkelt vara proffisionell och undvika all vänskaplig kontakt med personen i fråga. Usch .. jag känner mig som en sån där fågel som man kan stoppa en 5-krona i också babblar den på non stop tills pengarna runnit ut. Mockingbird typ. 

Ska jag ta och chilla lite kanske? Ta´t lugnt. "Stoppa en finger under näsan och andas" ??? Det är fan tufft att vara omringad av män hela dagarna. Lite Female Love Please! Nä, men nu måste fan pengarna tagit slut snart - tänker ni. HA ! Det har bara börjat ! Mohahahaha 
Skojar. Jag är trött, hispig och energisk. Precis som det ska vara med andra ord. Glöm inte att jag är enormt egenkär också och tänker inte tillåta att folk kliver mig på tårna ostraffat. Det kan komma en kula åt ditt håll nääär som helst ... Hehehe ... ^^ 


Ni som läser detta ska observera att personen som skrivit detta inlägg är mycket labil, instabil, hispig och stressad. Därför ska inte dessa ord tas på allt för stort allvar. I morgon är allt glömt (typ), så då kan man gå vidare. Vi hoppas att ingen har tagit skada av detta och att vi i fortsättningen kan försöka undgå dessa snedsteg. En manual för vad som är acceptabelt för Sarah Sjöberg finns att hämta på Avdelning 26 nere på Psykiatrin. Gå bara fram till receptionisten och säg kodordet "Mockingbird", så får du din broschyr.

Out of money.

KOMMENTARER
Postat av: Anna

Hahahaha, du är galen !!!och rolig :)

2011-04-20 @ 22:08:38
URL: http://www.theturkishway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0