Allt är som det ska i Lakemountain Land

Irriterad, less, stressad och självklart HISPIG. Så känner jag mig idag. Allt i sin ordning med andra ord. Näe, vissa dagar är bara för mycket. Känns dock skönt att jag ska iväg på Vin och Spelkväll hos Sandra ikväll och i morgon blir det en tripp till Hofors :) Så jag har en del att se fram emot faktiskt. MEN, jag är bara en aning upprörd över att jag ERBJUDER johan att jobba min Söndag (dubbelt med peningar) och han säger nej? ^^ Fattar fan ingenting. Han är knäpp! :P 

Anywhoo ... Jag sitter hemma nu med färg i hela skallen och bara väntar ut tiden så att jag kan få duscha snart. Är rätt välbehövligt efter den här dagen kan man ju säga. . . Jag tror jag måste gå över till min hemliga blogg och klaga lite till på dagens jobb för jag säger bara OH MA GAH! Heeej. 


Narriga och äckliga läppar nu när det börjar bli vår ute också.
Usch jag behöver en ansiktsbehanling! Någon som vill sponsra en ung mö i nöd? :D

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0