Sept. 8, 2010

De senaste dagarna har varit rätt hektiska. Micke genomförde sin operation av sitt knä igår. Det visade sig vara minisken, ett trasigt korsband och en snuskig inflammation. Jag hoppas hoppas hoppas att det slipper bli fler operationer. Dels för att det har blivit rätt mycket mer för mig och göra, och dels för att han saknar träningen så förbaskat mycket. Sen vill man väl inte att han ska ha ont heller :P 

Annars är man väl fortfarande rätt kluven inför valet, man deppar över sockerberoendet som man själv har orsakat och man önskar sig gärna en veckas semester till. Fö fan, med skolan och tapetseringen så har det inte vart mycket vila inte ! Men nu har jag bytt Matte B mot A eftersom jag är totalt obegåvad vad gäller siffror. Men jag är en JÄVEL på att tapetsera ! :P 

Någon annan som märkt att det gått och blivit lite kallare? Det har iaf jag. En tjej som är van vid 28 graders värme året om i sin lägenhet och sen byter till en som kanske har runt 22-23 grader... fryser rätt lätt ! I morse var det ju fan till och med dimma när jag var ut med hundarna. Sån där tjock som man absolut inte ser igenom. Men vi såg en räv. Det var lite otäckt, för den var så nära. Men vi överlevde. Penny trodde lite att hon skulle dö när vi kom hem igen, men det är ju bara för att jag vanligtvis brukar slå henne, så då förstår man ju att hon reagerar som hon gör. (OBS ! Detta är ej seriöst. Jag slår inte djur !) För alla humorlösa jävlar. . .

Aja, Ensam hemma och noll att göra utan en soffa. MIO ! ! ! KOM IGEN NUUU !  Hejdå.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0