Perspektiv

Japp, igårkväll kom Melissa och Elin hit och drack lite vinos. Vi drog till Interpool sen eftersom vi var tragiska filurer som var "tvungen" att dricka på en tisdag och det var bara dom som hade öppet ^^ Elin drog hem tidigt för att skona sin karl från ännu ett "åh vilken fin instrumentbräda vi har-tur". Vi andra snackade mest om jobbet... tragiskt. MEN det kändes skönt att få lite perspektiv på vad folk faktiskt egentligen tycker eller har tyckt om mig. Jag vet att jag kan låta som en surfitta för det mesta, men det betyder ju inte att jag ÄR sur. Jag ska dock försöka ta all information till mig på rätt sätt och försöka tänka på hur jag beter mig och låter. 

Gårdagen var lite stressig eftersom jag och Micke åkte och handlade mat direkt på morgonen, sen tog vi Annas bil till IKEA och shoppade loss, sen var det bara hem lämna av allting och äta en snabbis. Sen fick man ta och pallra sig ner till salongen och få naglarna fixade (som blev kanonbra för en gångs skull!) sen hem igen och röja undan alla kartonger m.m från shoppingen, dammsuga och få undan disk sen kom brudarna. Elin gjorde en jättefin håruppsättning på mig, and I love her for it. Men jag kände mig så himla overdressed innan vi skulle gå ut, så jag tog ur det .... dumma mig ! Jaja, nästa gång tror jag att jag törs bjuda med min kära syster Sanna också <3 :P
Hejdå !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0