My Love Is Back !

Äntligen har jag fått igen min älskade HTC. Så jävla underbart. Köpte dessutom till ett sånt där larvigt genomskinligt skydd till den, men med tanke på vad som hände med väktarens mobil på jobbet så tar jag det säkra före det osäkra. Inatt ska vi hämta Anna på Arlanda. Känns kul, men ändå tråkigt att bli av med bilen. För jag måste erkänna att det har vart en jävla befrielse ! Hur som helst, så har ju iaf jag min cykel kvar (hoppas det fortsätter så). I morgon kommer Pär och mamma och ska hjälpa till med tapetseringe i vardagsrummet. Hoppas man blir klart i tid så man orkar med matten sen. Känns jävlligt vemodigt med den också för övrigt ... är nästan beredd att lägga ner, söka matte A och köra B kursen en annan termin. Men jag vet inte. Måste nog gå ett par lektioner till innan jag kastar in handduken. 

Ska lägga upp lite bilder snart, men det är tungt mitt i allt damm och bland alla kartonger att få något gjort. Dessutom så har jag fått en släng av extrem huvudvärk som väägrar ge sig. Tips - gör inte naglar hos Starlight Nails. Hejdå.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0