Flurigt du.

Här är jag och mannen min i Ljusdal. Första gången i hela våra liv som vi är i Ljusdal och det är rätt hyffsat väder. Men jag ska ända aldrig bo där. Never. Hur som helst. Ville mest bara kika in och säga hej och informera alla om att ja vaknade av att jag grät i morse. Aa, jag vet. Helt normalt, inte. Men jag drömde massa otäcka drömmar om att Micke jobbade på en Ubåt och skulle åka till Ryssland typ och kriga på obestämd tid. Han lovade att han skulle skriva så ofta han kunde, och efter bara några brev, så skrev han att han varit otrogen i någon hamn med nått luder. Schysst liksom ! Nä, så i ren protest tänker inte jag laga mat ikväll ! Så det så !
Hejdå !

KOMMENTARER
Postat av: Elin

Hahah du är störd! Det är därför jag gillar dej!

2010-09-16 @ 16:20:38
URL: http://imobnoxious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0