Då har man gjort Hofors då !

Var i Hofors på partaj igår. Det var faktiskt grymt roligt även fast det var lite problem i paradiset för somliga första timmen ^^ Otrevlig taxichafför och noll människor på Depå, men jag är nöjd ändå. Så det är väl inte fy skam direkt. 

Gick väl till sängs runt 04:00, vilket är helt insane för en mini-pensionär som mig ! Idag har det varit kämpigt, och jag var nog inte hemma förrän runt 18:00. Meeen, lika glad för det är jag. I morgon blir det megaröj och tapetsering. Got to Go. Mannen och jag har inte sets på 24 timmar. Adios.
Fint kort va? Ser ut som en drogpåverkad slickad hund som lever i ett totalt KAOS.
Bilden ger alltså sken av hur det faktiskt ligger till. Yej.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0