Bla bla bla

Nytt sen senast - Naglarna sög så jag har tagit bort lacket och springer nu omkring med lösnaglar som ser ut som de man sätter på själv. Jag ska genomföra mitt arbete om psykiska sjukdomar tillsammans med en i tjej i klassen. Blir nog bra. Vi har kört igång med tapetseringen i vardagsrummet, men har varit lite lata sen mamma och Pärs hjälp. Blir kanske klart idag. Annars är det väl inte så mycket egentligen.
Micke ska opereras på Tisdag, men det vill jag egentligen inte prata om. De ska dessutom söva honom. Usch :/ Men jag får väl se det positiva i det hela - Att nu kommer han inte kunna skylla sin lathet på knät. DET är ju goda nyheter. Men jag vill ändå inte att någon ska skära och borra i honom ... ! Vad gäller skolan så tror jag att jag har "valt bort" matten. Kände redan från början att jag inte hade tillräckligt med talang och skolvana för att ta mig ann B kursen. Så jag ska dit på måndag och försöka snacka in mig hos Studievägledaren så kanske jag kan hoppa in i Matte A kursen istället. Går väl och röstar på biblioteket när jag ändå är ute och ränner. Lika bra att göra det med en gång, så jag inte hinner ångra mig. 

OCH BARA SÅ NI VET, NI SOM TÄNKER RÖSTA PÅ SVERIGEDEMOKRATERNA NI KAN DRA ÅT HELVETE. Försök att odla ett par hjärnceller vet ja ! Jisses.
Sofia fyllde fjortis 3 September

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0