22 September 2010

Mannen kollar på Kungarna av Tylösand. Jag känner Åh Ma God. Orka kolla på helt meningslösa program där alla är dumma i huvudet. Men hur som helst. Idag har jag varit i skolan och haft kul, eller inte. Jag hade lektion och efter det fick jag umgås med min tjocka kompis Cissi. (Jag är inte elak, hon är alltså gravid :P) Hon följde med hem till oss och vi lagade mat och umgicks. Riktigt roligt :) Men däremot har jag lite ångest över mitt enorm långa arbetspass i morgon. 08-19. Känns inte okej ! ! ! Jag har ju dessutom varit ledig ett par dagar och känner att det är liiite jobbigt att behöva börja jobba igen med 11 timmars pass. Jaja, jag HAR iaf ett jobb. Och det gillar jag ^^

Jag vill verkligen verkligen verkligen gå ut på krogen snart ! Det var kanske hundra år sen sist, och jag känner mig som en enorm främling för allt som heter uteliv. Någon som vill parta med mig? Nu ska jag försätta mig själv i ytterligare ångest och fundera över varför jag valde att skriva ett så förbannat meningslöst inlägg. Hejdå.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0