21 September 2010

Såhär efter valet känns det fortfarande lite upprivet och jobbigt. Så jag är rätt tacksam att jag har varit ledig från jobbet i några dagar. Diskussionerna dagarna innan valet kunde bli lite väl hektiska ^^ Hur som helst, jag skriver egentligen bara för att jag vill berätta för omvärlden att jag än en gång i mitt liv har fallit för grupptrycket och .... börjat röka igen. NOOOOT ! :P Men ärligt så har jag faktiskt påverkats av en grej, och det är alla jävla folk som ska räkna points, bli medlem i diverse viktklubbar. Så nu mina vänner kan ni se mig som en i mängden ! :D 

Idag gick jag med i Aftonbladets vikklubb. Dels för att Elin gått med i den och hur ser Fabulous ut, och dels för att det inte kostade såå mycket. Sen är det ren princip för mig att inte gå med i viktväktarna eftersom det känns lite som om man måste väga typ 90+ för att gå med där. Och det innebär att jag har en hel del kvar ... ^^ Alltså, jag är ju inte tjock. Bara lite rund i kanterna :D 

Jaja, hemmet börjar sakta men säkert likna ett hem också. Soffan är ju som sagt på plats och det mesta är klart i köket. Garderoben behöver lite mer pimping och det ska ju inköpas betydligt fler saker. Men nu kan man liksom vistas här och kanske till och med bjuda hem folk utan att behöva skämmas. Men inflyttningsfesten får vänta enligt mannens order. Han tyckte att vi skulle ta det när jag fyller år. Vi får se hur det blir. 

Men nu har jag väl ändå uppfyllt mitt jobb som bloggare för dagen? Jag vet att jag är urusel på att skriva, och jag frågar mig typ varje dag varför jag ens har en blogg. Men det känns skönt att ha.... utifall att jag skulle bli arg på något ;P Hej så länge !
Old apartment. Old pic.

KOMMENTARER
Postat av: nenna

90+ ?? Lägg ner....

2010-09-30 @ 16:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0