20 September 2010

Jag känner mig rätt nöjd med valresultatet. Jag tycker dock att det är ett rent helvete att SD lyckades ta sig in i riksdagen. Men that´s life och kanske borde politikerna se det för vad det är och försöka "rätta till" det som idag är jävligt fel med invandrarpolitiken. Lina skrev nått skitbra på hennes blogg http://lios.blogg.se/2010/september/utkast-sept-20-2010.html LÄS ! 

Annars gör jag inte mycket. Jag njuter av att vara ledig så länge det varar och mannens knä börjar äntligen att läka, och DET mina vänner är fan på tiden och jag Gillaré ! Soffan är ju på plats också, så nu har man noll lust att göra något. Man vill mest bara ligga utslagen som en stor deg och möla i sig chips och lyssna på mannens klagomål om hur jag dräller på nysoffan :P
Hejdå !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0