Yup

Länge sen igen, men nu är det inte mitt fel. Våran dator sa upp sig och Onoff-fittorna hade ingen lånedator. Men snälla Melissa lånade till sist ut sin gamla dator. Den är lite slow ibland, men guud så skönt att hon kom te undsättning. Annars är det väl egentligen inte mycket nytt. Elin, jag, Micke och Henke ska åka till nån boxningsgala i Stockholm i slutet av November - Taggad ! Till helgen blir det inflyttningsfest hos oss, och sen på lördag ska jag ha någon form av kalas för släkten och efter det är det maskerad hos Melissa och hennes karl. Aa, jag är lite rockie på utklädnader, så jag ska vara en djävulsängel !? :P Har köpt röda vingar och djävuls horn. Till det ska jag ha jäääättelånga lösögonfransar och en svart klänning. Sen blir det lite bloood också ... Mohahaha ... ^^ Feeling Halloween. 

Japp, Det kommer alltså komma mycket fina bilder inom kort. Tog lite kort på Ladies Night i helgen - som för övrigt var sjukt kul ! Lägger upp lite bilder sen. Ni får nöja er med en het bild på Brolle så länge eftersom han var BÄST av alla på Ladies Night ! Later .. 

Hörde på Facebook att Cissi fått barn nu också. En liten Viggo. Grattis !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0