Update MOT min Vilja !

Jag vet jag vet jag vet. Men jag tänker inte ens ta diskussionen. Jag hade ingen skrivlust - OKEJ!? 

Hur som ... Idag hade jag den efterlängtade redovisningen. Glad att det är över. Fick också veta att jag är klar och godkänd på hela kursen Psykologi A. Känns soft, men nästa vecka hoppar jag direkt på B kursen. På lördag är det dags för Matteprov. Får skylla mig själv som kom in sent i kursen och inte skrev när jag skulle. Efter det är det äventyr med jobbet på Alborgen ! :D Ska bli feeeeettt kul ! :D :D 

Mannen kollar på kungarna av Tylösand. Därför jag skriver egentligen ... ^^ Men nu hade jag inget mer att säga. Hejdå !
Kanske inte den mest graciösa bilden på mig och Micke. MEEEN, the stone cold truth.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0