Min Kärlek övervinner allt !

Det slår mig ibland - som ett slag i ansiktet - vilken underbar pojkvän jag har !
I morse väckte han mig innan han skulle till jobbet. Han berättade att han ställt en vattenflaska bredvid sängen och delat en alvedon till mig. (Jag kan inte svälja hela tabletter). Kan man vakna på ett mysigare sätt när man är bakis så det sjunger om det?

Näe, jag älskar Micke så sjukligt mycket att jag ibland kan tro att det är skadligt. "Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor" - Aa, jag fattar precis J.Berg ! Kärlek är den bästa medicinen mot baksmälla ! (mot allt egentligen). Visa ord kommer sällan hos mig, men There you go. Hej Hej

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0