Backdrunk efter en sjukt rolig kväll på Krogen

Igår vart det krogkväll. Hade kanonkul faktiskt. Melissa kom hit runt 20 och det var egentligen tänkt att vi skulle spela biljard och ha en relativt lugn kväll, men så blev det inte :P Wictoria kom förbi och hon ville ut, så vi "offrade" oss ! :D Fick dessutom skriva upp mig på en hemlig lista så jag tog brudarna och smet före den enorma kön. Gissar på att folk inte blev så glada. Hur som helst, dans dans dans och en stor fet Hamburgare efteråt gjorde kvällen ! 

Idag mår man ju som man förtjänar, men det är ändå stort läge för att peda ner till Ica och inhandla Ostkrokar och massa annat onyttigt. MJÖLK är också ett viktigt livsmedel dagen efter. Japp, nu babblar jag bara så jag ska väl runda av. Idag vill jag verkligen fika med Elin, för hon ville det igår, men då dissade jag henne. Så idag hoppas jag att jag finner ork för det. Aa, men hejdå !
Bilden är lånad av candis.se

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0