Alborgen Night med Ica !

Helt sjukt rolig kväll på Alborgen igår. Tyvärr så var Elin tvungen att skrämma upp mig med att det förr i tiden hade varit ett mentalsjukhus. Kul att kuta omkring i olika celler där det förr i tiden låg massa sjuklingar fastspända för några år sen liksom ... :/

Jag fick vara i samma lag som Bettan, Sandra och Minh iaf. Och jag tycker fanimej att vi vann ! Vi fick totalt 9 stämplar. Samma som ett av de andra lagen. Men problemet var ju att vi egeeeentligen hade 10. För i en av banorna så klarade vi de 2 första rummen och sen skulle vi köra tredje och sista så stod dörren öppen och vi var tvungen att gå ut, utan vinst. Och vi hade ingen lust att köra om eftersom vi hade hållit på med de två första rummen aplänge. Jaja, men vi GAAV bort vinsten till det andra laget i kvalomgången ^^

Idag är man lite skör. Elin hade stora blåmärken på knät och jag har väl några små lite överallt ... men värst är fan armarna och axlarna. Man kan ju knappt lyfta de över huvudet idag. Vältränad : ) Jaja, det var allt för idag. Häj. Glöm inte att läsa Elins blogg också ! ----> http://imobnoxious.blogg.se/

Redo för en KAMP på Alborgen ! !
Efter ett år så har vi äntligen köpt kapslar till Espressomaskinen : )
Ska vi leka snart ?
Me and My Friend
Towe, Melissa och Elin är med på noterna !
Systrarna Engström
Elin och Johan lägger upp en strategi
Smile !
Halva arbetsstyrkan samlad : )
Middag efter ungefär 4 timmars lek.
Det var gott !
Frida har värsta kattögonen på den här bilden...och jag fick inte bort det ? ? Spöken ?
Duckface !





KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0