6 Oktober 2010

Vet att jag inte skrev igår - På min LEDIGA dag. Meen, jag hade en del för mig. Vaknade med tuppen för att sticka iväg på möte med jobbarkompisarna. Efter det väntade jag in maken också storhandlade vi. Väl hemma igen var jag så trött så jag kunde dö. Så jag kröp helt enkelt ner i sängen och sov en halvtimme. Sen pluggade jag eftersom jag idag har ett megaprov inom psykologin av avklara. Kollade på One Tree Hill och pluggade lite till. 

När USBn som vi tittar på genom Dvdn behövde påfyllning med avsnitt så valde den att säga upp sig. Kaputt, finito, no more. Så jävla typiskt ! Micke HITTADE ju den där USBn på K-Rauta-parkeringen. Och då ska nämnas att den är på 8 GB. Jaja, eftersom jag uppenbarligen bajsar pengar så ska jag försöka hinna med en visit till staden efter skolan och inköpa en ny - bra och billig likadan. Big Problems ! 

Hur som helst, så köpte jag nya skor igår. På scorett självklart, men jag är lite pissed över att jag har tappat bort min 100:- rabattlapp från dom. Idag är det skitväder, men vi får väl ändå hoppas på en bra dag. (FÅR HELLER INTE ÄTA GODIS FÖRRÄN PÅ SÖNDAG) Känns Sheeettråkigt. Hejdå.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0