2 Oktober 2010

Det känns lite overkligt och knepigt att mannen väckte mig i morse och sa "nu sticker jag till jobbet". Herregud, det är säkert 3-4 veckor sen det hände senast. Och med Micke tur så har han dessutom lyckats bli dunderförkyld tills idag. Igår stod det jobb på schemat och jag fick för mig att jag skulle använda mina Ny-Linser. Bra tänkt när man ska jobba 10 timmar liksom. När klockan var typ 17 så var jag helt torr i ögonen och bad nästan till gudarna att jag skulle slippa sitta i kassan. För där kan man inte blunda hur som helst ^^

Idag ska jag ta mig ner på stan och försöka shoppa lite. Kanske ett par ordentliga skor eftersom mina kängor från fjolåret gav upp häromdagen. Sen bara måste jag köpa den där tunikan som jag har sett på lindex men inte tillåtit mig själv att köpa. Återkommer med bilder om det är något att se. 

29 Oktober (min födelsedag) är det iaf äntligen dags för inflyttningsfest. Men jag fick sitta ett bra tag och övertala mannen att det vore ju bäst eftersom det är en Fredag och ganska direkt efter löning. Efter ett tag övertalades han ;P Jaja, hoppas ni får en trevlig dag ute i det kyliga men soliga höstvädret ! Hejdå !
Vår gata ner mot Jobbé mitt börjar se riktigt höstig ut nu ..

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0