21 November 2010

Oups. Länge sen igen. Men till min ursäkt så har jag 9 arbetsdagar med skola involverat framför mig (och bakom mig eftersom jag redan betat av 4 st) ^^

Inget nytt heller egentligen, men ville mest kika in och säga hej.
Lägger upp en bild på mina nuvarande naglar, som på bilden ser ut att vara blåa
men de är faktiskt lila ! : ) Snart dags för nya men det har varit lite segt på bildfronten med Melissas dator på lån.
Nu är våran pärla hemma igen och jag borde antagligen lämna igen hennes dator ;P

Julklappar är ingenting jag vill ens tänka på nu för övrigt så istället tänker jag beställa 3 fina linnen/skjortor från Lindex ! :D Bara för att jag är så förbannat bra ! ^^ Nu är det bara 5 dagar kvar sen kanske eventuellt jag kan bjuda på ett inte helt innehållslöst inlägg ^^ Hoppas hoppas hopppas - Hej ! 


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0